Raskaaksi 2018

Onnea BellaMamalle! :)

Mulla oli eilen vai toissapäivänäkö jotain nippailuja ja muutama tiputtelutippa vv:n joukossa... muuten ei vielä mitään tuntemuksia enkä dpoistakaan voi sanoa varmaksi. :bored:
 
Itse testaisin kunnes lähtee haalenemaan selkeästi, joillain noi viivat tummuu ihan todella tummiksi kun se huippu on. :)
Nii mä mietin ku Maanantaina oli ultrassa johto folli jo 18mm että kyllä sen on jo pitänyt irrota. Kahdessa päivässä tuli kuitenkin 5mm lisää kokoa. Nooh, se ainakin hyödynnetty.
 
Onnea bellamama, toihan on ihan selkee plussa jo! Aika hauska (anteeks ny vaan) että miehes yritti pihtailla, paitsi sen yhden kerran ja se sitten riittikin. :wink :D
 
Onnea bellamama, toihan on ihan selkee plussa jo! Aika hauska (anteeks ny vaan) että miehes yritti pihtailla, paitsi sen yhden kerran ja se sitten riittikin. :wink :D

Sanoppa! Olisi sitten ehkäissyt joka kerta :D ja ny vähä pelkään kertomista :D ajattelin aamulla tehdä hänen kanssa digin.
 
En vielä ole sanonut, näytin nyt digiä että kuukautiset myöhässä joten taidan testata niin vaihtoi puheenaihetta.. ':D
 
Mä unohdin sitte laittaa lugesteronin ku lähdin töihin.. Voi peeveli mä sanon! No mä tungen sen tonne alakertaa ku joskus pääsen töistä kotii!
 
Jätin digin vessaan, tulos 2-3vk, mies ei puhunu koko aamuna mulle. :sad001 kylläpä itse tiedosti että raskaaksi voi tulla että ei saisi suuttua.. Kai hän tarvitsee aikaa sulatella asiaa nyt kun kuitenkin tuli hieman puskista tulos, varsinkin kahden kunnollisen yrityskierroksen ollessa negatiivisia.

Alinah voi ei, toivottavasti ei haittaa!
 
Jätin digin vessaan, tulos 2-3vk, mies ei puhunu koko aamuna mulle. :sad001 kylläpä itse tiedosti että raskaaksi voi tulla että ei saisi suuttua.. Kai hän tarvitsee aikaa sulatella asiaa nyt kun kuitenkin tuli hieman puskista tulos, varsinkin kahden kunnollisen yrityskierroksen ollessa negatiivisia.
Voi ei. Pitää ihan kerrata, siis oliko niin että teilläkö ei ole vielä lapsia? Harmillista toi miehen asenne, mutta eiiköhän se siitä kun tottuu ajatukseen. Näinhän se on että jos ilman ehkäsyä mennään niin pitää tiedostaa riskit. Itse oon ollut vähän vastaavanlaisessa tilanteessa joskin koskaan en raskaaksi tullut, mutta toivoin kauheesti vauvakuumeisena lapsia ja mies ei vaan ollut valmis. Todella kuluttavaa oli itselle.
Sitten kun oli mies valmis niin kylläpä tuli miehelle yllärinä että ei se niin vaan sormia napsauttamalla käykkään. Pari vuotta melkein yritettiin ja sen jälkeen tulikin ero. Nykyiselle miehelle olenkin tehnyt hyvin selväksi että mun kohdalla saattaa olla tilanne ettei koskaan edes saada lapsia ja sekin asia täytyy hyväksyä. mutta ensin toki yritetään kaikki keinot läpi mitä julkiselta saadaan.
 
Meillä on jo kaksi lasta, ja uskon, että mies on nyt vain shokissa tuloksesta. Kun kunnon yrityskierroista ei tärpännyt ja nyt sitten yhtäkkiä tärppäsikin kun ei pitänyt yrittää.
 
Bellamama,Sympatiaa sinulle kun miehesi reagoi noin.Pitäisi minunkin mielestä miehen tiedostaa se että jos ei ehkäisyä käytössä niin raskaus on mahdollista.
 
Jätin digin vessaan, tulos 2-3vk, mies ei puhunu koko aamuna mulle. :sad001 kylläpä itse tiedosti että raskaaksi voi tulla että ei saisi suuttua.. Kai hän tarvitsee aikaa sulatella asiaa nyt kun kuitenkin tuli hieman puskista tulos, varsinkin kahden kunnollisen yrityskierroksen ollessa negatiivisia.

Alinah voi ei, toivottavasti ei haittaa!

Anna miehelle aikaa! On järkytys, eikös suurin osa miehistä lämpene aika hitaasti. Kyllä mä uskon että se pikkuhiljaa sulaa ja kyllähän hänen on pitänyt tietää että mahdollisuudet siihen on jo ei käytä ehkäisyä joka kerta. Tsemppiä, kyllä se siitä! :) :Heartred
 
Kiitos :Heartred uskon kanssa että pian on mies jo iloinen, tämä alkushokki vain kestää muutaman päivän :)
Laura666 mites se sinun testi oli eilen ja nyt?
 
Siis mä olin ihan varma et ovis oli jo mut äsken tuli testiin tällanen o_O
 

Liitteet

  • D127A07F-4DED-4EE2-BF4F-85E138D62223.jpeg
    D127A07F-4DED-4EE2-BF4F-85E138D62223.jpeg
    397.9 KB · Katsottu: 109
Kiitos :Heartred uskon kanssa että pian on mies jo iloinen, tämä alkushokki vain kestää muutaman päivän :)
Laura666 mites se sinun testi oli eilen ja nyt?

No se eilinen labra nega. Tiputtelu muuttunut tosiaan ruskeaksi tuhruksi ja sitä on ihan tosi vähän. Kohdunnapukka nupukka näpykkä mikä lie on kadonnut olemattomiin. Tosi outoa en meinannut edes löytää vaikka aina on ollut ulottuvilla :D Lämmöt koholla. Tänään en eilisestä "muka niin varmasta labranegasta" masentuneena testannut ollenkaan. Tänään haen apteekin testin. Yleensä alkanut menkkaoireet jo mutta ei näy vielä. Sunnuntaiksi sitten viimeistään. Naama kukkii ja hiukset rasvoittuu. Lisänä väsymys iltaisin. Mä näin niin sekavia ja selviä unia viimeyönä. Näin unta siitä että hoitsu olisi tänään soittanut että "vitsi vitsi, positiivinenhan tää oli". Plah en usko enää plussaan. Sun rv4 plussa antoi toivoa. :D
 
Todellakin siellä on plussan oireet kaikki! Ajattelin huomenna tehdä pc uudestaan, koska digi antoi tosiaan jo 2-3, ja kuitenkin keskiviikkona se oli todella haalea, melkeimpä negatiivinen!

Vaun laskuri antoi la 19.6, rv4+3 tänään, preg sovellus antaa 4+4 ja la 17.6, joten ehkäpä se ultrassa selviää jos niin pitkälle päästään :)
 
Takaisin
Top