Hölpön Pölpön-ketju

Juu hetken sai keräillä itseensä kun eilen oli muutakin harmia,siis teinilasta piti osata tukea sydänsurussa, kamalan vaikeaa.

Mitä siinä voi sanoa,mitä tehdä?
Se suru on vaan niin hurja,eikä siihen auta mitkään sanat.
 
Ei voi olla totta!!!!! Siitä on liki päivälleen 2 vuotta kun oon kirjoittanut tähän ketjuun viimeksi, ja nyt sen kaivoin esiin, koska poden usein akuuttia pulinapuutetta.Semmoista seuraa joka ois kädenulottuvilla ja valmiina peilaamaan aina päivän polttavia kysymyksiä.Tai vaikka vain hiljaa hengaamaan messissä.

Hengenheimolaisia?
 
Moi! Mulle kelpaa kyllä juttuseura. Muutettiin juuri miehen ja 10 kk pojan kanssa toiselle puolelle Suomea hyvin pienelle paikkakunnalle. Vaikka täällä on ihanan rauhallista ja tosi kaunis luonto, niin ei täällä tapaa ketään. Juopot joskus turisee kadulla kohdatessa. :grin
 
Huh huh mikä pv ollu tähän mennessä. Vietii miehen kaa muksu eskariin yhdessä ja sit heitin hänet töihin. Ite menin jalkahoitoon ja kun pääsin ni kysyin miten työt lähteny ni sanoo että juu lähdössä kotiin ko ei saanu tarvikkeita jolla jatkaa. No mä nappaan sen taas kyytiin ja herutella yhdes kauppaan. Rauhaksee ostokset ja kotiin tekee lounas kahdelle ❤️ Sit eka koululainen tuli ja lähin viemää harrastukseen ja nyt vartti ja lähdettävä hakee eskari .mies alkoi tehdä ruokaa. Oon aik poikki meillä ollu melkoista vääntämistä kotona nyt yhden tyttölapsen asioissa , että ajattelin ehdottaa miehelle aikaist saunaa ja juttelutuokioo siel ja vois laittaa kasvivärin päähän ka istuu saunassa.
On taas niin paljon kaikkee menossa että huh..
 
Oltais tyrkyllä yhteen ohjelmaan, vaan vanhempien lasten isä ei anna kuvauslupia, vee mikä urpo!!!! no katsotaan nyt etenemmekö castingissa, meitä käyty haastattelee ja kuvaamassa jo,että pitkällä ollaan. Toiv ei nyt lopahda ton isän nihkeyteen. Mulla yksinhuoltajuus mutta tuotantoyhtiö haluis siltikin kuvausluvan bioisältä ,ääähhhh
 
Kaks pv oviksesta ja mies ei malttaisi odottaa testin tekemistä. Se on varma et nyt onnistuu. Minä odotan merkkiä henkilapselta, yritän kysellä että mikä meno, mutta kukaan ei puhu mulle :sad001
 
No mun mies on niin hassu ja erikoinen niin se on niin täpinöissään. Kaikki merkit enteilee hyvää hänen mielestä :smiley-angelic001
 
Edettiin kumminkin castingissa koska mä sain päättää asian koska oon yh lapsille. Saas nyt nähdä... ja jos edetään kuvauksiin niin vähänkö jännää tai sit noloo nähdä itsensä telkkarissa
 
Kiva ettei homma tökännyt lapsen isän vastoinhangoitteluun. :) Musta ois ainakin sekä jännää että noloa olla telkkarissa. Toivottavasti siitä tulee kiva kokemus, jos päädytte sinne asti.
 
Se tunne kun saat elämäsi idean vaalentaa hiukset kotona.... koska en saanu itselle mieluista aikaa kampaajalle. Nooo, eiks oranssikin ole ihan hyvä väri :nailbiting:

Eli siis, tunnun höpisevän tuolla kuumeiluketjussa kaikenlaista ihan muuta, joten kaivoin tämän itseni aloittaman iiiiikivanhan ketjun naftaliinista.

Josko jollain muullakin olisi turinan tarvetta enemmän kuin harvoin :rolleyes:
 
Kiva ettei homma tökännyt lapsen isän vastoinhangoitteluun. :) Musta ois ainakin sekä jännää että noloa olla telkkarissa. Toivottavasti siitä tulee kiva kokemus, jos päädytte sinne asti.

Joo ei kaatunut, mutta nyt ilmoitin itse tuotantoon että meillä on niin monta asiaa tässä tekeillä että jos eivät näillä tiedoilla haluu tulla niin sit ei. Siis ovat kiinnostuneita kovasti, mutta vaatisi myös omia videoklippejä meidän puuhista jne, eikä mulla ole nyt voimia muistaa sellaista joka hetki kun jotain actionia on kotona.

Kun pitää ne häätkin järjestää :3some
 
Me ollaan oltu kahdessakin lehdessä juttuna, ja pienimuotoisesti telkussakin vilahtanut, mutta että ihan yksi jakso sarjasta olis meistä, onhan se aika hurjaa, jopa minusta!!!!
 
Joo ei kaatunut, mutta nyt ilmoitin itse tuotantoon että meillä on niin monta asiaa tässä tekeillä että jos eivät näillä tiedoilla haluu tulla niin sit ei. Siis ovat kiinnostuneita kovasti, mutta vaatisi myös omia videoklippejä meidän puuhista jne, eikä mulla ole nyt voimia muistaa sellaista joka hetki kun jotain actionia on kotona.

Kun pitää ne häätkin järjestää :3some

Ihan ymmärrettävää, ei sitä ihan liikaa kannata haalia ja tehdä kerralla. :) Saako udella mistä aiheesta televisio ja lehdet on teidän perheessä kiinnostunut?
 
Kiva kiva, viikonlopun lapsikevennys mennyt ihan ite eestään kun pitäny auton ostoa miettiä. Korjata sähköjä nykyisestä tai vaihtaa... ei mennyt kottero katsastuksesta läpi. Väsytettiin vain itsemme ja lopputulos et mies rassaa autoo tuol pimeydessä :sad001 wääh.
Miten auton osto voi olla näin vaikeaa?
 
Voi harmi kun viikonloppu meni noin ikävissä merkeissä sen sijaan että oisitte voineet rentoutua. :sad001

Nyt on kivan väriset hiukset. :)

Mulla on suunnitteilla kampaajakäynti, mutta en tiedä millaiset hiukset haluan. Lyhennetään, mutta kuinka paljon ja ottaisiko ihan väriä päähän pitkästä aikaa...
 
Hyvää alkanutta viikkoa!!!
Meillä on SYYSLOMA!

Autoasia alkaa selvetä, omani laitoin nettiautoon myyntiin :wink ja seuraava on kiikarissa. Tosin mietin vähän kun sama merkki, et seuraako noi tyyppiviat seuraavaankin... no elämä on täynnä riskejä.

Meilläpäi Länsi-suomessa ihana syyskeli, aurinko paistaa ja lämmintä, lokakuu!!!!

Vajaa 7vko häihin :happy093
 
Takaisin
Top