BBT - basal body temperature

Onko täällä muita ns. "Slow risereita", eli kenellä lämpö nousee hitaasti oviksen jälkeen? Voiko siitä aiheutua ongelmia tai onko se merkki jostain? Mulla on yleensä vasta dpo 3 lämmöt selvästi koholla, kun tuntuu että muilla ne pomppaa heti korkealle.
 
Mulla nousee 2-3 päivää yli rajan joka rajana että Ovis varmana tapahtunut ja siitä vielä pomsahtaa korkeammalle ja sitten alkaa hidas lasku, hyvin raskauduin :)
 
Hei,

Tuun huuteleen tänne "vieraisiin pöytiin" :angelic:

Mulla on meneillään ensimmäistä kertaa lämpöjen mittaillut ja nyt on menossa dpo 8 ja lämmöt romahti eilisestä 36,7 asteesta 36,2. Mietiskelen, että kuinka suuri romahdus tuosta kiinnittymisestä tulisi, voiko olla noin suuri, vai enteileekö tämä tätin tulemista? Huomenna toki tietäisin asian varmasti, mutta hätähousu olen :grin Menkat pitäisi alkaa ensi maanantaina..
 
Nyt se plussa vihdoin tuli (raskaus)testiin!!!

Sikäli harmi että tässä kierrossa loppuvaiheessa kuumemittari hävisi mökkireissulla niin en saanut täydellistä raskaus-charttia tähän, mutta laitan tän näytille anyway. Kuten huomaatte niin näinkin epämääräisellä käppyrällä voi näemmä raskautua :grin
 

Liitteet

  • chartgraph_module (5).png
    chartgraph_module (5).png
    20.5 KB · Katsottu: 531
Täällä on ollut hiljaista, mutta katsotaan, jos nyt kuitenkin joku bbt-expertti olisi linjoilla. Mä testasin eilen plussan, joka tän käyrän mukaan olisi ollut dpo 11.
F08D0B50-354E-40D2-A94C-79E14D188A42.jpeg

Plussa oli kuitenkin sen verran vahva, että laittoi miettimään, olisiko ovis ollut sittenkin vähän aikaisemmin. Ovistestit mulla loppui tuolloin lauantaina kp 23, eikä ovisplussaa ollut tullut. Limat oli myös tosi huonot. Mielipiteitä käyrästä? Alla vielä kuva eilisestä plussasta. Sen perusteella, mitä nyt oon muiden testeihin vertaillut, voisi tuo plussa olla jopa dpo 14.
DD261601-8B6B-4149-972B-9EE6B6565650.jpeg
 
Hurjasti onnea Mrs R.! Tarkistin omat kuvat plussatesteistä ja mun tammikuinen pregcheck liuskatesti näytti aika samalta dpo11. Eli voi olla ihan oikea aikakin sulla tuossa. Tytöstä sanovat, että plussa näkyis aikaisemmin ja vahvenis nopeammin ja mulla näyttäis tämä pätevän. Eka plussa tästä tyttölupauksesta tuli hailurana näkyviin jo dpo8, kun pojasta, vuonna 2016, se näkyi vasta dpo11. La nyt siis 29.9. ja viikkoja kasassa 31+1. :)
 
Kiitos Eliza79! Ehkä tuo sitten on se dpo 11:) Mun rv 10+1 keskenmenneeksi todetussa raskaudessa dpo 11 oli vain haamu, vaikka sitten vahvistuikin nopeasti ja dpo 14 oli jo leffaviivojen tasoa.
 
Vitsi mitä uutisia täällä!
Onnea tuhannesti kotikissa ja Mrs R! :love017

Hiljaista täällä bbt-ketjussa nykyään ja itsekin harvakseltaan käynyt lukemassa.
Täällä porskutellaan jo kohta puolessa väliä raskautta ja rakenneultra häämöttää parin viikon päässä :)

Ihanaa loppukesää ja tsemppiä kaikille! :Heartred
 
Mrs.Smith, tosi kurja kuulla että sinne on osunu keskenmeno. :sad001 Toivottavasti tärppäisi nopeasti uudestaan ihan pysyvästi!
 
Joo ei tullu vielä sillon ovista, lämmöt laski mutta kp20 tuli! :) :)

Tässä turkoosi on tämä kierto, purppura on viime(raskaus ja km)kierto ja vihreä on kesältä ovulaatiokierto.
 
Takaisin
Top