Oireet

Hyvä emma:happy: varmaan on jo pieni siellä toivottavasti .

Täällä jokatoinen yö hyvä ja jokatoinen huono . Nyt hyvä yö eikä mtn oloja et pääsis haaveileekkaa synnytyksestä menee varmaa vielä lokakuiseksi tääkii
 
Tiiätkö miiskunaksu mulla ihan sama:eek: joka toinen nukutaan heräämättä koko yön läpi ja sit toinen valvotaan ja pyöritään :eek: eikä tuntemuksia mihinkään suuntaan...
 
Vaavi ei halunnut kiirettä pitää, syntyi 10.19 ja ei voi sanoa että olisi ollut helpompi kuin eka synnytys, aivan päinvastoin. Ei suurempia repeämiä mutta verta menetin melkein 2 litraa. Voidaan kuitenkin molemmat nyt ihan hyvin. Jos ei ihmeitä niin sunnuntaina kotiin. Joudun veritulpan estolääkitystä itseeni vielä kotona pistämään suuren verenhukan takia.
 
Onnea Emma! Pikaista toipumista ja ihanaa vauva-arjen alkua :Heartred
 
Äähh tuntuu et melkeen kaikki on jo saannu omat pienet nyytit :p
Tää foorumi tekee varmaa mut viel malttamattomammaksi :banghead:
 
Vaavi ei halunnut kiirettä pitää, syntyi 10.19 ja ei voi sanoa että olisi ollut helpompi kuin eka synnytys, aivan päinvastoin. Ei suurempia repeämiä mutta verta menetin melkein 2 litraa. Voidaan kuitenkin molemmat nyt ihan hyvin. Jos ei ihmeitä niin sunnuntaina kotiin. Joudun veritulpan estolääkitystä itseeni vielä kotona pistämään suuren verenhukan takia.

Mä menetin kolme litraa, eikä mulle puhuttu mistään estolääkityksestä. Tiputettiin vaan punasoluja yhteensä kolme pussia ja yks pullo rautaa. Lisäks oon syöny rautaa kaks kertaa päivässä, että hb nousis. Pikkusen hajoo pää siihen, että ruuan lämmittäminen mikrossa ja syöminen siihen päälle lyö kauheen tuskanhien päälle. Tai että hengästyy huoneesta toiseen kävellessä. Eikä homma helpotu esikoisen reagoidessa elämänmuutokseen nukkumalla huonosti.
 
Emma onnea pikkuisesta ja voimia toipumiseen:Heartred
Emmahima sinnekin voimia suuresti, toivottavasti esikoinen tottuu pian uuteen sisarukseen :Heartred
Miiskunaksu sama tunne mulla, tää synny ikinä:p vaikka siis realistisempaa odotella synnytystä vasta ens viikolla kun tietää ton mun historian :wink
 
Äähh tuntuu et melkeen kaikki on jo saannu omat pienet nyytit :p
Tää foorumi tekee varmaa mut viel malttamattomammaksi :banghead:

Täällä sama. Mulla toki valoa tunnelin päässä, koska käynnistys sovittu ensi viikon lauantaiksi, jos ei sitä ennen tule itsestään.
 
Miiskunaksu, eka käynnistettiin korkean vedenmenon takia ja se meni ihan metsään koko homma. Periaatteessa koko synnytys ei ehtinyt edes alkaa, koska avautuminen stoppasi viiteen senttiin. Lopulta sektioon, kun mitään ei tapahtunut ja mun tulehdusarvot oli pilvissä. Pelkään, että tämä toinen tulee ihan samalla tavalla ulos, kun lähdetään käynnistelemään ilman, että vauva on valmis tulemaan ulos. Toisaalta voisihan tämä mennä yliaikaiseksikin, jolloin käynnistys tehtäisiin joka tapauksessa. Nyt ainakin katsotaan, ettei vauva kasva jättimäiseksi.
 
Niin että siellä on sellainen kokemus tqustalla.Toivotaan,että nyt menisi mutkattomasti ja saisit hyvän synnytyskokemuksen.
 
Paljon onnea Emma! Ja kyl täs aika malttamattomana odotellaan. Toki mitään merkkejä ei taaskaan pariin päivään ollut... Viime viikonloppuna mun äiti ja täti kävi pyörähtämässä meillä ja oli sillee et apua ku on alhaalla ei voi mennä montaa päivää... No eipä vissiin... No josko ymmärtäis nyt viikonloppuna syntyä ku ens viikolla olis koirien hoitajalla muuta ohjelmaa...
 
Toi on muuten ihan älyttömän ärsyttävää, kun kaikki toitottaa, ettei varmasti mene enää kauaa. Kävin viikko sitten yksityisellä gynellä ja hän oli täysin vakuuttunut, että mun kohdunsuun kypsyyden ja kohdun supisteluherkkyyden perusteella tämä raskaus ei mene varmasti yli lasketun. Eilen sairaalan kontrollissa lääkäri puolestaan totesi, että kohdunsuu on hyvin perinteinen uudelleen synnyttäjän tilanne, joka voi joillain odottajilla olla jopa viikkoja vastaavassa tilassa. Ehdin jo viime viikolla innostua, että jes, kohta tulee lähtö sairaalaan.
 
Takaisin
Top