----45+++++ kuumeiset

Voi Tähti, harmi nega!
Mulla on kaksi siskoa, joista isosiskon teini-ikä oli rankempi, meidän kaksosten todella mieto. Jos joskus vähän kuohui, se ei johtunut varsinaisesti murkkuiästä, vaan on edelleen voimassa oleva temperamenttipiirre.
Saapa nähdä, miten tytön kanssa sit menee. Minusta tuntuu, että meillä koko perheellä on samantyylinen luonne, eli ehkä osaa samaistua tunteeseen ja olla tukena, eipähän sitä tiedä :)
Katjusha kp 33 /27 eilen otin c-vitamiiniöverit, jos se sillä lähtis tulemaan.
 
Tähti Toivotaan, että sieltä kuitenkin hiipisi vielä plussa. :Heartred Jospa olisi vielä toivoa!

Kuvailit juuri nuoruuden minääni, nykyään olen aika luonnollinen enkä ole värjännyt hiuksiani kymmeneen vuoteen. Taidan olla viherpiipertäjä, joka ei näytä viherpiipertäjältä. :p
Hauskaa yrittää kuvitella teitä kaikkia livenä, voi olla että menee ihan pieleen. :cool:

Ovatko muuten muutkin täällä tätejä? Itse olen kolminkertainen.
 
Tähti Toivotaan, että sieltä kuitenkin hiipisi vielä plussa. :Heartred Jospa olisi vielä toivoa!

Kuvailit juuri nuoruuden minääni, nykyään olen aika luonnollinen enkä ole värjännyt hiuksiani kymmeneen vuoteen. Taidan olla viherpiipertäjä, joka ei näytä viherpiipertäjältä. :p
Hauskaa yrittää kuvitella teitä kaikkia livenä, voi olla että menee ihan pieleen. :cool:

Ovatko muuten muutkin täällä tätejä? Itse olen kolminkertainen.

Towanda :) Kyllä täti....viisinkertainen :)

Kummitäti en ole, koska en kuulu kirkkoon. Muutoin oliain kyllä :)

Olisi kiva kuulla, miltä sinusta vaikutan livenä?:laughing002
 
Last edited by a moderator:
Towanda :)

Täällä siis viiden täti ikäväliltä 4 - 26v. :)

Kohta voi kummikutsu käydä, kun sinne syntyy tässä kuussa vauva. Eivät kuulu myöskään kirkkoon, mutta kummitus voi olla ilmankin! :laughing002
.
 
Last edited by a moderator:
En ole täti (ainoa lapsi), enkä kummitäti :sad001 Kaverini eivät ole lisääntyvää tyyppiä.

ON: kp5 ja siitä se taas lähtee kierto uuteen nousuun :))
 
Dpo 3. Milloin vois tuntuu jotain????

MariQ :)

Toi on hankala päivä...dpo3.

Dpo3...dpo3....aina dpo3... mulla ainakin aina tuntuu siltä, että nyt se alkio siellä jo tuntuun:laughing002
Vaeltaa jossain...:p
.
 
Last edited by a moderator:
MariQ ja Katjusha :wink

Mulla on nyt dpo12 ja edelleen tuntuu, että alkio on jossain vaeltamassa. Ei ole kiinnittynyt, vaan liikkuu. Kuollut siis ei ole:Heartpink

Raskaustesti yhä nega.

Nähtäväksi jää, ehtiikö kiinnittyä, ennen menkkojen alkua....:smiley-ashamed004

Klinikan virallinen r-testipäivä dpo16, eli 4pv:n kuluttua.
.
 
Towanda :) Lasketaanko tässä tädiksi myös miehen puolelta sisaruksilla olevat lapset?:rolleyes:

Jos lasketaan, niin tulee vielä pari lisää ikäväliltä 5-7v. Oman lapsen serkkuja.

Eli täti seitsemälle (7) lapselle!!:p

Äiiti olen vasta yhdelle:Heartred
.
 
MariQ ja Katjusha :wink

Mulla on nyt dpo12 ja edelleen tuntuu, että alkio on jossain vaeltamassa. Ei ole kiinnittynyt, vaan liikkuu. Kuollut siis ei ole:Heartpink

Raskaustesti yhä nega.

Nähtäväksi jää, ehtiikö kiinnittyä, ennen menkkojen alkua....:smiley-ashamed004

Klinikan virallinen r-testipäivä dpo16, eli 4pv:n kuluttua.
.
Sä oot kanssa mahdottoman herkkä nainen!!!
 
Sä oot kanssa mahdottoman herkkä nainen!!!

Dpo 13 ja negaa..... :sad001

Alavatsaa kolkuttelee, alkio varmaan kuollut ja menkat alkaa...huomenna/ ylihuomenna.... En muista monesko yrityskerta tää on....olisko yk10.

MariQ :) Toivotaan plussaonnea ja saisit plussan heti kättelyssä:cheers
 
Takaisin
Top