Myo-inositol

Mä söin tässä kierrossa ekaa kertaa donavertyä ja samalla myös macaa, ovisplussan sain jo eilen kp13, letrojen kanssa ovis ollut yleensä kp15-16 ja ilman lääkkeitä jopa kp 25 :) Jatkoon menee siis :)
Mistä olette tilanneet tuota myo-inositolia sisältäviä valmisteita halvemmalla ja onko mennyt kaun toimituksessa? :)
 
Aattelin et pitäiskö tätä kokeilla. Ultrassa kaikki ok mutta takana kaksi keskenmenoa. Jospa lääke parantaisi munasolujen laatua ja raskaus menisi loppuun saakka..
 
Onko kellään käynyt niin, että myo-inositol olisi pidentänyt luteaalivaihetta? Täällä mennään kiertopäivällä 30 eikä kuukautisia näy. Raskaustestit negoja. Varsinaista ovisplussaa en saanut, mut se on tod.näk. tullut kp 10-11 eli aikaisessa vaiheessa.
 
Hyvä kysymys. Paketissa kuitenkin lukee että raskautta suunnitteleville, eikä muistaakseni oli mitään varoitusta että ei saisi raskaana syödä. Eikö kaikki myrkyt yleensä aiheuta pahimmat vauriot heti alkuraskaudessa? Luulisi että olisi varoitus jos aiheuttaa vaaraa?
 
Ainakin siinä Donaverty paketissa lukee mun mielestä, et myös raskaudenaikaiseen käyttöön..

Edit. Siinä luki alkuraskauden aikaiseen käyttöön.

Olen nyt syönyt kaksi pakettia donavetyä ja tässä kierrossa dpo 14 ei ole vieläkään alkanut tiputtelu, joka alkaa aina dpo 11, harmi kun r-testi on nega. Jatkan kyllä valmisteen käyttöä, koska selkeästi se jotain tekee.
 
Muokattu viimeksi:
Minulla samaa ongelmaa, tosin nyt en ole pitkään aikaan edes tullut raskaaksi. Toivottavasti saat pian pysyvän plussan!
 
Mä tuun ihmettelemään että mitä nää kaikki on mistä puhutaan..

Lääkkeitä? Ravintolisiä? Tarviiko reseptin ja ja mitäs muuta
 
Ei tarvitse reseptiä. Apteekista löytyy (en tiedä löytyykö muualtakin?). Jauhetta annospusseissa, liotetaan veteen.
 
Takaisin
Top