Oireet

Vaiana

Varmaotteinen viestittelijä
Tammikuun äidit 2019
Minkälaisia oireita teillä raskaudesta? Tänne juttelemaan oireista ja oloista ;D
 
Itsellä vasta 4+0, mutta pahoinvointi nostaa jo päätään ja varsinkin iltaisin. Sama oli esikoisen kanssa, muttei näin aikaisin.
Rinnat myös tänään kipeytyneet todella paljon.
Väsymys vaivaa.

Onkos samanlaista oireilua siellä päässä? :)
 
Mulla vasta 3+6 ja ei vielä oikeen oireita ollenkaan. Viime viikolla oli vahva olo siitä että olen raskaana ja todella kummallinen vetämätön ja väsynyt huono olo.
 
No nyt kun on yli puolen yön niin mä oon 4+5 ja öllö olo ollu tässä jo pari päivää. Ruoka ei meinaa maistua ei millään ja alaselkää särkee. [emoji23]
 
Mulla 4+0 menossa eikä menkkamaisten kipujen lisäksi ole ollut muita oireita vielä. Selkeästi erilaisia kuin menkkakivut, mutta täysin samoilla kohdilla kuin menkkakivut aina on. Ennen plussausta oli kuitenkin jotakin erilaista oloissa, kun oli hyvin selkeä tunne siitä, että nyt on tärpännyt :joyful:
 
Mulla 4+0 menossa eikä menkkamaisten kipujen lisäksi ole ollut muita oireita vielä. Selkeästi erilaisia kuin menkkakivut, mutta täysin samoilla kohdilla kuin menkkakivut aina on. Ennen plussausta oli kuitenkin jotakin erilaista oloissa, kun oli hyvin selkeä tunne siitä, että nyt on tärpännyt :joyful:
Me mennäänkin melkein samoissa päivissä! :) Mulla 4+1

Itsellä muuten myös juurikin tuollaista menkkakipuilua.
Välillä sellainen olo, että menkat alkaa NYT :D
 
Parina viime päivänä tullu aaltomaisesti hetkittäin etovaa oloa ja mahassa tuntuu elämukavalta.
En kaipaa tuon enempää etomista, viime raskaudessa oksensin jokatoinenpäivä 14 viikolle asti ja sitte harveni 18 viikolla loppu.
 
Joo täälläkin juurikin aaltoillen etoo. Myös oksensin aika railakkaasta koko esikoisen raskauden. Saa nähdä kuinka nyt käy.

Tänään ei rintoja satu juuri ollenkaan, kun taas eilen olivat todella kipeät.
Sitten rupeaa aina pelkäämään, kun jokin oire katoaa.
Vaikkakin oireiden aaltomaisuushan on ihan normaalia :D

Ihan järjetön väsymys tänään. Haukottelen varmaan 100 kertaa tunnissa. Repäisykivut myös tänään tuntuneet kovasti kyykystä tai istumasta noustessa.

Mites teillä muilla yöt mennyt?
Itse tuppaan heräämään jo 4-5 aikaan, enkä saa millään unta enää.
Öisin myös vuoroin kuuma ja kylmä :D
 
Vaiana, mulla myös yöt levottomia kuuma-kylmä pyörimisiä. Herään viiden aikaan eikä uni enään tule vaikka väsyttää julmetusti. :/ ja siis tää väsymys on ihan uskomatonta.
 
Etominen ja yökköminen täälläki! Mukava yrittää töissä olla normaalisti ku joka asia yökkäyttää ja saa haukotella koko ajan. Voisin nukkua koko ajan mutta sen ajan ku nukkuu niin uneksii koko ajan. Ja ah niin ihanat turvonneet rinnat joihin ei kärsi minkää koskea saati itellä hypähellä.
 
Väsymys on kyllä raastavaa. Itsekin vain haukottelen ihan jatkuvasta.. huh.
Turvottaa myös todella paljon. Jouduin esikoisestakin ottaa turvotuksen takia mammahousut käyttöön jo rv8:hilarious: katsotaan kuinka aikaisin tällä kertaa.

Rinnat oli yhden päivän kipeät, mutta enää ei juurikaan.
Mulla ei vielä ole unet muuttuneet levottomiksi :D
 
Täällä on kyllä niin villejä unia että oksat pois :D
Turvottaa kans ja hirvee närästys.
 
Toissa yönä näin unta, että yks tuttu joka on käynyt laittamassa piuhat poikki, olikin vain huijannut miestään ja kaikkia muitakin ja oli taas raskaana. Viime yönä näin unta, että olin jossain korkeassa rakennuksessa ja se alkoikin sortumaan enkä meinannut päästä ulos ja vaikka olin pääsemässä niin lähdin vielä takaisin koska unohdin puhelimen :hilarious:
Muitakin oireita on jo ollut, mutta kirjottelen niistä lisää vaikkapa myöhemmin, jos viivat vahvistuu ja uskaltaudun siirtymään kokonaan tänne.
 
Mulla selvin oire on ihan tajuttoman kipeät tissit. Ne kipeyty jo ennen kuin menkat oli myöhässä, mutta on pahentunu vaan. Tänään 4+5. Sitten on pieniä nippailuja alavatsassa, niin keskellä kuin sivuillakin. Kylmä ja kuuma on vuorotellen. Ja väsyttää kauheasti, mutta mua kyllä väsyttää aina että en tiedä onko se oire. :grin
 
Täällä oli tosiaan muutama melko oireeton päivä, jotka hieman säikäytti. Väsymystä ja kiukkua kyllä löytyi :D
mies sanoi: ainiin, nyt alkaa nämä sun hormonihöyryt. Ottaisitko tällä kertaa vähän rauhallisemmin!

Ja tästähän minä tulistuin vaan enemmän :hilarious::rolleyes:

Mutta siis joo, viime yö olikin sitten levottomin yö mies muistiin! Hurjia unia, kuuma-kylmä-kuuma ja aivan super ärsyttävät levottomat jalat teki paluun:shifty:
Valvoin klo 1.30-3.00 ja sen jälkeen nukuin kuin tukki.
Tänään taas vähän rinnat kipeänä ja pientä etomista havaittavissa.

Mullahan ei esikoisesta koskaan ollut mitään rintakipuja tai turvotuksesia, kuin vasta synnytyksen jälkeen :D että en tiedä miksi sitä panikoin:hilarious:
Oksentelu taisi alkaa rv7 viimeksi. Saas nähdä!
 
Ainiin, uusi oire on myös saapunut viime päivinä: ummetus!

Tää oli ainakin ekassa raskaudessa ihan tuskaa. Aiheutti kaikenmaailman vatsakipuja, joita sitten säikähtelin ja kävin ultrassa :hilarious: todetakseen vain, että taitaa olla unmetustan ja ilmaa! Hahahha
 
Mulla on nyt 6+3
Rinnat olleet ainakin viikon verran tosi kipeät ja näläntunne vaivaa jatkuvasti, mikä on mulle ihan uutta :D
Oon myös heräilly aamuöisin kuten tänäänkin, enkä saa enää unta. En ajatellut että sekin liittyisi raskauteen mutta hyvä tietää että muillakin on samaa. Alaselkää särkee ja sängyssä makaaminen pahentaa sitä :/
Tänään varasin ekan neuvola-ajan :)
 
Mulla on ollut nykyään levottomia unia. Olin hereillä noin 4-5:n aikana ja en saanut sitä lähtien unta (nukun yleensä 8-9 tuntia putkeen).
 
Takaisin
Top