Tammikuun jorinat

Mie tän uuden vuoden aamun kunniaksi lisäilin meille pari uutta ketjua. Kerranki kun lapset leikkii nätisti keskenään, kahvi on kuumaa ja mies parantelee itseään sängyn pohjalla niin on vähän omaa aikaa :grin
 
Voivatko lapset leikkiä nätisti keskenään? :D Jaa, kai sitä meilläkin joskus tapahtuu. Tai sitten mä en vain ymmärrä poikien leikkejä.
 
Äityli86: Minkä ikäiset ja kumpaa sukupuolta sun lapset ovat? Asutteko vanhassa Oulussa?
 
Hui,kun pelästyin äsken juoksulenkillä... Kompastuin johonkin ja vedin ihan kunnolla nenälleni. Polvet,lonkka ja kädet ruhjeilla. Oli kyllä ehkä jonkinlainen merkki ottaa nyt pikkasen varovaisemnin. Olisi maailman hirveintä,kun tämmöisessä tilanteessa menisi kesken :sad001
 
Huhhui, kahden ja puolen viikon joululoma lähestyy loppuaan, ja täytyy myöntää, että suorastaan kauhistuttaa töihin paluu. Oon useampana yönä nähnyt painajaisia töistä. :D Ja mites sitten, kun ei pääsekään lepäämään keskellä päivää tai pysty syömään koko ajan?! :confused:
 
Teinpäs tänään positiivisen raskaustestin. Olen ihan ihmeissäni, että miten on mahdollista! No totta kai se yksi ja ainoa kerta riittää! No meillä on esikoinen 11kk ja toista on ajateltu vasta myöhemmin. Testaan vielä ylihuomenna jospa väri tummuisi ja asia on varma. Mutta, miten te kerroitte miehellenne? Heh, ensimmäisen kertominen oli helppoa kun hän on "suunniteltu". Nyt en tiedä miten asiaa olis hyvä pohjustaa.

Kun testi näyttää vahvempaa plussaa niin ilmottaudun LA:n listaan
 
Teinpäs tänään positiivisen raskaustestin. Olen ihan ihmeissäni, että miten on mahdollista! No totta kai se yksi ja ainoa kerta riittää! No meillä on esikoinen 11kk ja toista on ajateltu vasta myöhemmin. Testaan vielä ylihuomenna jospa väri tummuisi ja asia on varma. Mutta, miten te kerroitte miehellenne? Heh, ensimmäisen kertominen oli helppoa kun hän on "suunniteltu". Nyt en tiedä miten asiaa olis hyvä pohjustaa.

Kun testi näyttää vahvempaa plussaa niin ilmottaudun LA:n listaan
Meilläkään ei varsinaisesti suunniteltu raskaus ollut, mutta toki tiedostimme sen mahdollisuuden. Laitoin jouluaattona kuvaviestin miehelle tikusta saatesanoin: "Hyvää joulua!" :happy:
 
Ihan super hyvä idea toi sun kuvaviesti! Meillä on tulossa merkkipäiviä, mutta sen verran niihinkin on aikaa että ei ihan kuukautta malta salailla :wink
 
Koskas sinne yksityiselle puolelle pääsee? Siellä olis kivempi jutella :happy:
 
Mä sanoin miehelle heti kun tulin vessasta että nyt et kyllä arvaa mitä tapahtu!? Ja se veikkas että haisee pahalle :wacky: johon mä vastasin että no ei! Sit se sano että no aika kauan sä siellä olit.... tuijotin vaan sitä ja se nielas silleen näkyvästi ja sano "sä oot raskaana" ja irvisti!!!! Sitten rupesi onneksi hymyilemään :love017 mutta joo on se shokissa ollut, ihmetteli miten taas ekasta kerrasta tärppäsi.
 
Me tultiin joulunvietosta ja mä tein testin heti kun kävelin sisään, mies jäi touhuilemaan ulos. Jätin testin kylppäriin näkösälle enkä sanonut mitään plussasta, mies kävi suihkussa ja tuli jonkin ajan päästä kylppäristä ulos, käveli muina miehinä mun luo ja rupes kyselemään et oliks tossa mikä homma... Että kun niissä on kaikkia tarkistusviivoja ja muita et onks se semmonen. :D Oli kyl käsittänyt heti mikä on homman nimi mut söpösti tuli varmistelemaan asiaa. :Heartred
 
0088E2B9-480D-4BD9-9FA9-EE5FEDF0EBED.jpeg Nyt on viimeinen testi käytetty, en osta enempää! :grin Ylempi tehty toissa aamuna, alempi tänä aamuna. Kivasti vahvistuu.

Miehen pyysin kaveriks tiirailemaan sitä ekaa haamua, oli tietoinen et testin teen, kun se mulle sen toikin.
 
Me yhdessä ooteltii tulosta ja miehen puhelin soi kesken kaiken. Sit itse sekosin sen haamulaisen kanssa ja mies sit sano puhelimeen et nyt täytyy lopettaa, vähän tilanne päällä :grin Siinä sitä testiä sitte yhdessä pyöriteltiin. Jouluaattona(kun menkkojen piti alkaa) tein uuden testin aamulla meidän yläkerran kylppäris. Anoppi oli kylässä ja mies lähetti viestiä et nooo miltä näyttää. Laitoin sit kuvan testistä ja olihan se vaikeaa pitää pokeria yllä. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on olo niin kuin tää raskaus olisi kestänyt jo pidempäänkin. Olen niin hurahtanut tähän forumiin ja näiden keskustelujen myötä elää jotenkin syvemmällä ja pidemmällä tämän raskauden kanssa. Sitten kun katsoo noita viikkoja niin tajuaa, että hups tämähän on aivan alussa, vasta viiva testissä :hilarious:
 
Näihin foorumeihin jää koukkuu! Esikoisen aikana en niin paljon kirjoitellut mutta ehkä nyt? Eli himmeä viiva tuli eilen testattua ja huomenna teen uuden testin, että onko vahvistunut. Sain myös kerrottua miehelleni. Hän oli hieman hölmistynyt mutta totesi äsken, että vauva on tervetullut jos kerta näin kiireellä halusi ilmoittavansa itsetään. Esikoinen siis 11kk, ja toista oli suunniteltu mietittävän vähän myöhemmin. Nyt kun mies tietää, toivon että huominen testi näyttää vahvaa plussaa :Heartred
 
Takaisin
Top