Np-ultra

Kullankaivaja

Puuhakas puhuja
Toukomammat 2018
Syyskuiset 2024
Mites onko teillä jo tiedossa koska on np-ultra?

Itse soitin tänään, kun ei postiin ollu vielä tullu ajanvarauksesta tietoa. Sain 19.10. eli reilu 2 viikkoa pitäisi tässä odotella, onpa jännää et alkaa ultra lähenee :). Jännittää ja pelottaa, et onko pikkukaveri vielä tuolla masussa hengissä :Heartred.
 
Tietääkö joku, tuleeko np-ultra-aika vaan postitse vai onko se nähtävissä myös jossain nettipalvelussa? Asutaan siis HUS:n alueella ja np-utra olisi todennäköisesti Naisten klinikalla.

Me ollaan edelleen matkoilla ja kovasti haluaisin tietää, milloin meidän ultra on. Kuukautisten mukaan tänään olis jo 11+0, mutta ovulaation mukaan vasta viikko 9+2 ja varhaisultrassa nähdyn koon mukaan vasta 8+5. Neuvolassa terkkari laittoi ylös ton varhaisultrassa nähdyn koon ja otti huomioon myös mun pikän ja epäsäännölisen kierron, mutta ei ollut ihan varma, koska mut sitten kutsutaan np-ultraan.
 
Tietääkö joku, tuleeko np-ultra-aika vaan postitse vai onko se nähtävissä myös jossain nettipalvelussa? Asutaan siis HUS:n alueella ja np-utra olisi todennäköisesti Naisten klinikalla.

Me ollaan edelleen matkoilla ja kovasti haluaisin tietää, milloin meidän ultra on. Kuukautisten mukaan tänään olis jo 11+0, mutta ovulaation mukaan vasta viikko 9+2 ja varhaisultrassa nähdyn koon mukaan vasta 8+5. Neuvolassa terkkari laittoi ylös ton varhaisultrassa nähdyn koon ja otti huomioon myös mun pikän ja epäsäännölisen kierron, mutta ei ollut ihan varma, koska mut sitten kutsutaan np-ultraan.
Ainakin pk seudulla kirje tulee postitse
 
Mulla on 30.10, eli 25 päivää 1 tunti ja 25 minuuttia :smiley-bounce022. En mä oikeasti ihan noin tarkkaan laske, heh.
Silloin pitäis viikkoja olla 12+2.
 
En ole vielä varannut aikaa mutta loppukuusta ajattelin mennä. Oli puhetta että saisin mennä 11.10-31.10 ja heti ensi viikolla ei kannata mennä kun varhaisultrassa vastasi viikkoa myöhempään mitä kuukautisista (kuukautisten mukaan mennään). Joten varailen ajan loppukuuhun jahka miehen työkuviot selviää milloin mukaan pääsisi
 
Mun ultra 24.10. Meillä täällä Oulussa ultra-ajan varas neuvolatäti ekalla käynnillä. Huh pelottaa:nailbiting:
 
Ultra-aika kolmen viikon päästä. Taitaa olla viikkoja 12+1 silloin. Sitten vasta selviää, onko ketään kyydissä.
 
Ei oo vielä meillekkään tullut kutsua postissa, mutta kai se aika joskus lokakuun lopulla on. Viimeistään marraskuun alussa. Sitä ennen pitäisi vaan käydä vielä labroissa. :rolleyes:
 
Siis mulla on vasta 3.11., jolloin pitäis kai olla jo oviksen mukaan rv 13+3 ja menkkojen mukaan jopa rv 15+1:wideyed: Kerroin siis terkkarille varhaisultrassa nähdyn koon, jonka mukaan 3.11. silloin olis 12+5, mutta epäilen sen arvion olevan ainakin 2-3 pv alakanttiin. Onko HUSilla muka jotain ruuhkaa vai miksi meni näin uskomattoman myöhäiseksi? Onko muilla yhtä myöhään? Ajattelin, että olisin saanut sen ultran jollekin varhaisultran mukaan 11+jotain viikolle, joka olisi ollut hyvä kompromissi kaikkien noiden mahdollisten laskettujen aikojen välillä.
 
Voi ihanaa, ku te pääsette kohta ihailemaan teidän pieniä siellä masussa ♡ Oon niin kade!! Mä saan oottaa vielä piiitkään, jos vaan toukka sinne asti pysyy mukana.
 
Meillä on np-ultra 21.10, sillon on viikkoja 11+4. Hassua että on lauantaina. Asutaan pienellä paikkakunnalla Oulun lähistöllä ja täällä ei oo omaa ultraa niin käydään Oulussa Terveystalolla ultrassa.
 
Mä käyn varmaan kahdesti päivässä postilaatikolla katsomassa jos meidän kutsu olis tullut. Tiedän kyllä että posti tulee kerran päivässä, mutta jos se olis silti sinne ilmestynyt. :D
 
Ultra varattu 3.11 apuva! Meillähän pitää ite varata ei tuu mitään kutsuja.
 
Meille ei oo vielä tullu kutsua mut neuvolasta sanottiin et se ultra ois joskus parin viikon päästä:nailbiting:
 
Holpakka, täällä kans sama homma et oulun vieressä asutaan ja oma tk ei näitä tee , vaan pitää ouluun terveystalolle ajella. Neuvola täti vai tarvikastaa aina täällä tilanteen alkuraskaudessa että onhan masussa elämää ennen näitä virallisia ultria.
 
Mä varasin tänään ajan np-ultraan neuvolan jälkeen, täällä ei kutsua tule postissa. Ultra on 6.11 ja sillon on 12+4 neuvolan mukaan. Mä kun oon käyttäny tota vaun laskuria ni sen mukaan ois 12+3 sillon. Joten oon itse pitänyt laskettuna päivänä 18.5. Mutta neuvolan mukaan se on 17.5. Sillä nyt ei ole väliä kyllä ja en taida sitä tuonne listaan korjata,jos ultrassa päivä sattuisi muuttumaan niin sitten vaihdan :)
 
Hei mä mietin, kun mullakin neuvolassa laittoivat lasketun ajan jostain syystä päivän aikaisemmaksi. Mulla viikko vaihtuu lauantaisin kuukautisten mukaan, mutta nevolassa päivä on perjantai. Eipähän sillä kai niin väliä, aika arvio toi muutenkin on, viime raskaudessakin np_ultrassa laskettu aika siirtyi lopulta paljon aikaisemmaksi:)
 
Ossskos kukaan sanoa, että tuleeko naistenklinikalta kutsu kotiin np-ultraan? En ole itse vielä saanut, vaikka muistelin että neuvolassa olisi sanottu niin?
 
Takaisin
Top