Hormonikierukka

  • Ketjun aloittaja Kierrekorkki
  • Aloituspäivämäärä
K

Kierrekorkki

Vieras
Mirevan vai mikä lie..

Kokemuksia?
Kivut, painon nousut, turvotukset muut oireet?
 
Minulla aiheutti puoli (poistettiin sen jälkeen oireiden ja vauvatoiveen vuoksi) vuotta enemmän tai vähemmän jatkuvaa tiputtelua/vuotoa, jatkuvasti raskausoireita ja pahimpana järkyttävät mielialanvaihtelut ja ärtyneisyys. Ei sopinut minulle, kuten ei muutkaan hormonaaliset ole sopineet. Toisillahan tuo toimii todella hyvin.
 
Minulla aiheutti puoli (poistettiin sen jälkeen oireiden ja vauvatoiveen vuoksi) vuotta enemmän tai vähemmän jatkuvaa tiputtelua/vuotoa, jatkuvasti raskausoireita ja pahimpana järkyttävät mielialanvaihtelut ja ärtyneisyys. Ei sopinut minulle, kuten ei muutkaan hormonaaliset ole sopineet. Toisillahan tuo toimii todella hyvin.

Mulla oli samat oireet kyseistä!
 
Minulla aiheutti tuon puoli vuotta lähes jatkuvaa tiputtelua, mikä lääkärin mukaan normaalia. Siinä vaiheesa kyllä rasittava sivuoire. Ja sittenpä se rauhoittui ja onkin ollut sen jälkeen hyvin niukat menkat. Muuta negatiivista en ole havainnut, ollut nyt yli vuoden. Kivan huoleton, kun ei sinällään tarvii arjen pyörityksessä itse muistaa mistään huolehtia.
 
Mulle laitettiin eka Mirena tokan synnytyksen jälkeen. Tiputtelu kesti yli puolivuotta mutta gyne vain sanoi että odota vielä hetki. Kannatti odottaa. Tiputtelu loppu ja niin loppu menkatkin. Jos yhtenä päivänä tuli tippa verta niin se oli menkat siinä. Pari vuotta se mulla ehti olla ennen vauva toivetta. Kolmannen jälkeen laitettiin uusi Mirena ja se ei sitten sopinutkaan. Jäätäviä kipuja, runsaita vuotoja jne. Se poistettiin alle vuoden jälkeen.
 
Mulla oli n. 8kk esikoisen jälkeen kun pillerit ei enää sopinu. Se oli mahtava! Ei tuntunu miltää, mieliala tasottu, menkat loppu heti ja tiputtelukaan ei kestäny kuin pari viikkoa :) nyt oottelen pari vk papa tuloksia ja sitten tarkotus laittaa :)
 
Takaisin
Top