Marraskuun ryhmän keskenmenon kokeneet

Soffii

Näppärä viestien naputtelija
Maalismammat 2018
Tuli mieleen perustaa tällainen keskustelu, kun meitä on jo useampi, joille ei marraskuussa tulekaan vauvaa. Itsellä ainakin tarve vertaistuelle, eikä sitä oikein tuolta yleisiltä palstoilta saa. Ja mielellään jakais tätä asiaa muiden juuri nyt samassa tilanteessa olevien kanssa, kuin että lukee monta vuotta vanhoja keskusteluja. Tähän ryhmäänkin oli ehtinyt kiintyä (vieläkin käyn aina joskus lueskelemassa kuulumisia), niin keskenmenon jälkeen koin, ettei oikein enää saa olla osa tätä. Tämä ei tietenkään johdu millään tavalla kenestäkään tässä ryhmässä, vaan luonnollisestikin siitä keskenmenosta, ja kun itse ei enää odota vauvaa.

Tässä voitaisiin purkaa omia tuntemuksia ja vaihdella kuulumisia muiden odotusta häiritsemättä. Ihaninta olisi tietty kuulla aikanaan uusista raskauksista. Mitä mieltä ootte?
 
Itse siirryin keskustelemaan tuonne Enkeleiden vanhemmat -ryhmään. Sieltä löytyy ohjeet, miten pääsee salaiseen ryhmään keskustelemaan. Tervetuloa sinne keskustelemaan oloista ja tuntemuksista :Heartred
 
Kenelle laitoitte viestiä, että pääsitte salaiseen ryhmään? Mä laitoin viikko sit MiraMarialle, mutta en oo saanut mitään vastausta. Oon ihan rikki kaikesta ja olisi niin ihanaa saada vertaistukea.
 
Kenelle laitoitte viestiä, että pääsitte salaiseen ryhmään? Mä laitoin viikko sit MiraMarialle, mutta en oo saanut mitään vastausta. Oon ihan rikki kaikesta ja olisi niin ihanaa saada vertaistukea.
Pahoittelut sinulle ja voimia kovasti suruun! Salaiseen ryhmään pääsee, kun laittaa viestiä Vargynjalle. Miramaria on siirtynyt pois ylläpidosta...
 
Veikkaan vahvasti että ite liityn tähän ketjuun kanssa. Vielä minimaalinen toivo. Jonkin verran tullut vuotoja mut ei kipuja oikeastaan pientä menkkamaista juilintaa. Maanantaina ratkee ultrassa että mikä on tilanne.
 
Hirmuisesti voimia sulle Soffii menetyksestä! Itsellä alkoi keskenmeno eilen. Viikko sitten ultran perusteella sanottiin olevan tuulimuna, mutta toissa päivänä näkyikin 6+ kokoa vastaava alkio, jolla ei sykettä. Viikkoja olis pitäny olla 9+3. Eilen tosiaan luulen pienen alkion tulleen ulos :sad001 Viikon päästä ultraan tarkistamaan tilanne. Tämä oli mun ensimmäinen raskaus ja marraskuussa olisi ollut laskettu aika. Vertaistuki tulisi todellakin tarpeeseen, varmasti monelle muullekin km saaneelle.

Toivottavasti sulla Minni2016 olis kaikki hyvin ultrassa.
 
Täällä kanssa paska fiilis. Eilen keskenmeno viikko 9, syksyllä on myös km samat viikot. Taidan kanssa yrittää enkelten ryhmään...​
 
Se siitä toivosta. Kyllä se kesken meni. Mutta jos seuraava pieni sitten jaksaisi syliin asti.
 
Voimia Taiga86, Riepuletta28, Onnellinen odottaja ja Minni2016!:Heartred

Mää en oo vielä sinne Enkeleiden vanhemmat -ryhmään siirtynyt. Tuntu että piti saada vähän etäisyyttä tähän koko asiaan. Täällä vointi mennyt vähän aaltoillen. Suurimman osan aikaa ihan hyvä olo (km:sta nyt reilu 5 viikkoa), mutta sitten taas iskee lujaa, kun tajuaa että meillä ei ookaan marraskuussa pientä. Kroppa ei tunnu oikein toimivan. Nyt kp 38, ei kuukautisia eikä minusta ees ovulaatiota. Outo olo kun ei yhtään tiedä mitä kropassa tapahtuu. Varmaan sitä vois pikkuhiljaa alkaa lääkäriaikaa varailemaan.
 
Voimia kaikille keskenmenon kokeneille :Heartred
Minulla useampi onnistunut raskaus takana ja myös keskeytyneitä keskenmenoja. Nyt viimeisin ihan tässä iholla. Reilu 2vk sitten diagnoosi tuulimuna(rv piti olla 7+). Siitä 11pv päästä uusi ultra ja varauduin jäämään osastolle. Näkyi rv5+6 oleva alkio, ei sykettä (piti olla 9+). Joten todennäköisesti taas keskeytynyt keskenmeno. Taas odotusta. Oli tarkoitus odottaa 2,5vk mutta pää ei kestänyt niin sain ajan keskiviikolle. Kumpa saisin tämän asian päätökseen. Olo on hyvin epätodellinen. Henkisesti en ole ollut raskaana viikkoihin, fyysisesti vielä olen. En usko, että hedelmöitys olisi tapahtunut myöhemmin. Olisi pitänyt testata vahva plussa jo 2+ viikolla. Haluaisin vaan jatkaa eteenpäin... Nyt vaan junnataan paikoillaan... :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Minä kirjoittelin hieman tuolla joulukuisissa, la ois ollu 27.11 - 3.12, raskaus päättyi jo kiireelliseen leikkaukseen ja munanjohtimen poistoon ja oli kaiken kaikkiaan hyvin traumaattinen kokemus. Nyt bongasin ovulaation, mutta tuli hirveä masennus, koska uskon kyseessä olevan "väärän" puolen.Tosin en kyllä taitaisi olla edes valmis uuteen raskauteen vielä.
 
Tiedän höyhen tunten kun haluais selvyyden asiaan. Itellä kun tosiaan muutaman päivän tuli vähän verta ite olin jo heittänyt kirveen kaivoon ja halusin vaan selvyyden ja asian päätökseen. Ruma sanoo mutta se huojennus kun alkio tuli pois ja tiesi että tämä oli tässä. Se epävarmuus ja odottaminen on inhottavaa. Jännä että jotenkin tässä tiesi jo alusta asti että tää ei pääty hyvin koko ajan tuntu että onkohan kaikki hyvin ja puhuinkin et jos kävishyvin niin ois marraskuussa vauva. Missään vaiheessa en puhunut et kun on. Vällillä iskee se suru kun ei toinen tulekkaan vielä mutta se toive toisesta on sen verran kova että sitä vaan odottaa että vuoto loppuu ja kierto palautuis äkkiä että pääsis yrittään uudelleen. Tänään oli pakko ostaa rauta tabletteja kun huomaa että hb tippunu naama ihan valkonen ja huippaa välillä.
 
Minä kirjoittelin hieman tuolla joulukuisissa, la ois ollu 27.11 - 3.12, raskaus päättyi jo kiireelliseen leikkaukseen ja munanjohtimen poistoon ja oli kaiken kaikkiaan hyvin traumaattinen kokemus. Nyt bongasin ovulaation, mutta tuli hirveä masennus, koska uskon kyseessä olevan "väärän" puolen.Tosin en kyllä taitaisi olla edes valmis uuteen raskauteen vielä.

Pahoittelut, pipsu! Mulle kävi noin keväällä 2015. Olen lukenut ja lääkärinikin on todennut, että munasolu "väärältä puolelta" voi uiskennella myös siihen jäljellä olevaan johtimeen.
Pahoittelut kaikille tässä ketjussa, toivotaan, että plussaatte ja pienokaiset sitten syliin jokaiselle!!
 
Pahoittelut, pipsu! Mulle kävi noin keväällä 2015. Olen lukenut ja lääkärinikin on todennut, että munasolu "väärältä puolelta" voi uiskennella myös siihen jäljellä olevaan johtimeen.
Pahoittelut kaikille tässä ketjussa, toivotaan, että plussaatte ja pienokaiset sitten syliin jokaiselle!!
Kiitos tsempeistä Katjusha :) Saanko kysyä kauanko sinulla kesti raskautua uudelleen, tai tapahtuiko se normaalisti ?​
 
Takaisin
Top