Raskaaksi 2017

Täällä ovistestit edelleen valkosia, kirkas venyvä lima lisääntyny kuitenki selvästi. Mies kuunteli tarkkaavaisesti kun valittelin että "mää en bongaa!!!!!!" Ja tokas sitten että kuule tossa telkkarissa mainostetaan sellasta digitaalista ni se näyttää sen kunnolla heti, ostat sen ens kuuksi ni ei tarvii laittaa viittäkymppiä tollasiin sekundatesteihin. Alko naurattaa ku ei se ole mitenkään erityisemmin osottanut kiinnostustaan oviksia ja muita "extra"tieto juttuja kohtaan, niin yhtäkkiä se jatko vaan että "ja kato voihan se tulla sulle vähän myöhässä, ei se kaikille tuu keskellä kiertoo". Siinä vaiheessa aloin jo epäilemään että sillä on omat tunnukset tänne foorumille:hilarious:

Tänään mä olen vakaasti päättänyt talletella, joten bring it on:smiley-angry007:p
 
Mäki aina väliin yllätyn jostain miehen tiedoista, vaikka välillä tuntuu ettei se tiedä mistään mitään.. :grin Eiköhän ne salaa googlettele näitä asioita, vaikka meille naisille esittävät tavallaan välinpitämättömiä, ehkäpä stressimme alentamiseksi..? Ehkä ne miehet onkin fiksumpia kuin arvaammekaan!! :wink :grin:woot:
 
Jee, täällä viiva tummuu!! sori oon vaan niin fiiliksissän tästä:happy::happy: kp15
 

Liitteet

  • kp15.jpg
    kp15.jpg
    328.7 KB · Katsottu: 164
Dpo9 kp22/26
En uskalla tavallaas ees toivoa että oisin raskaana, mutta silti toivon.
Tällee aamusin on jotenki aika kökkö olo ja muinaki aikoina väsyttää. Uni ei tuu, on vaan ihan laiska olo. Hiukset rasvottuu normaalia enemmän ja leuka on täynnä kamalii finnei.Tissit ei oo varsinaisest kipeet mutta sellaset herkät että kaikki mikä osuu tuntuu karheelt ja inhottavalt.
Voi olla että saan lisätä näitä jo valmiiks loputtoman pitkään pms oire listaani.
Maanantaina vasta alkais menkat jos alkaa.
 
Tais se täti löytää taas tänne tiensä. Yöllä kun kävin vessassa nii oli jo vähän tullut verta. :sad001 Tää on vaan outoa ku ei oo mitään oloja et ne alkais. :?
 
Muokattu viimeksi:
Eilen illalla aivastaessa ja tänään aamulla sängyssä kääntyessä tuli suht kovat repäisy kivut koko alamahassa. Enteileeköhän tää nyt menkkoja vai voisko olla kyytiläisestä ? :p :D dpo 12 nega, nyt ois dpo 14 mut en taida vielä uskaltaa testata vaan oottaa alkaisko viikonloppuna menkat.

Mulla siis ei oo periaatteessa ollu kahteen vuoteen menkkoja , vaan jälkivuoto esikoisesta ja pillerialoitus menkat n.viikon verran :D

En muistanukkaa miten kauheeta tää piinailu on ! Ja nyt varsinkin kun ei oo kierrosta mitään hajua!
 
Tsemppiä piinailijoille piinapäiviin! Pidän peukkuja että nyt mahdollisimman moni plussaa!:)

Jaffa, jospa sulla repäisykivut tosiaan meinais raskautta. :) piinapäivät on kyllä yhtä tuskaa :D

Elisabetilläkin oireet kuulostas kyllä hyvältä. Tsemppiä!:)

Emmielle, pahoittelut menkoista.:/ parempaa onnea uuteen kiertoon!:)
Mullakin joskus ihan selkeet menkkaroireet, ja toisinaan alkaa ihan yhtäkkiä. Yleensä alkaa menkat kivuilla ja sit alkaa vuoto, ja joskus harvoin tiputtelulla.

Ihana tuo JanieLin viesti, miehellä tunnukset foorumille.:excited001
Mun miehellä ei taida kyllä olla, oli nimittäin aatellut että mulla ovis joskus viikon päästä, olis oikeesti just näinä päivinä. Jäi illan tallettelut tekemättä kun tuli typerä riita näistä vauvan tekoon liittyvistä jutuista.:/
Harmittaa kun tuntuu että taas tämä homma luisuu pakkopullaksi. :/ Tjottailemaan en osaa alkaa, en mä pystyis kuitenkaan olla katsomatta kalenterista tärppipäiviä, ovistestejäkin on iso kasa.

Ps. vaihdoin huvikseni nimimerkin.
T. ent jemna
 
Muokattu viimeksi:
Plääh...Tuhrua tulee :sad001 Dpo vasta 4. Eiköhän se sitä tarkoita ettei voi olla mitään mahdollisuutta raskauteen jos niin sanotusti kohtu alkaa nyt jo "valua" pikkuhiljaa pois?
 
Tsemppiä piinailijat! Ja pahoittelut tädin kohdanneille :sour: En pidä siitä tädistä sitten yhtään!

Pientä vuotoa tosiaan voi tulla kiinnittymisen aikoihin, Sara80, joten ei kannata vielä läväyttää tädille pullavatia pöytään :happy:

Itsellä nipisteli eilen illalla pikkuisen alamasua, ja tänään pikkuhousunsuojassa oli miniminikokoinen vaaleanpunainen läikkä! Siis ihan selviä kiinnittymisen merkkejä :grin

Piinailu siis alkakoon... dpo 9 kp 21/27-29 .... ... ..!!
 
No sitä kiinnittymistä täytyy sitten vaan toivoa, ja ettei se täti siellä vaan jo olisi hollilla.

Janiel, mulla ovistesti otollisena päivänä aamupäivällä lupaava ja iltapäivällä on jo kirkuvan punainen, testaa siis ihmeessä uudelleen ja kellistä mies ihan vaan varmuuden vuoksi :)

Koskas MW2B aikoo tehdä testiä? :)
 
Oooooo, monella on jännät paikat! Ja useammalla selkeesti kiinnittymisvuotoa!

Ovistelijoille tsempitykset, kirahvilla ainakin viiva alkaa näyttää mukavalla!!

Hirveesti on taas tullut viestejä, ihanaa käydä lukemassa kuulumisia!

Nyt hei hirmu kevätplussausbuumi tänne, kiitos!

Täti taitaa ottaa tänään laukut kainaloon ja painua matkoihinsa! Kp 5 ja vielä saa ovista saa vielä tovin odotella. Tämän kuukauden teema "tjottaillen plussaan"!
 
Onnea aneska, Silja ja Pätkis plussista, ja muillekkin jollen huomannut :Heartred

Janiel tsemppiä talletteluihin ja miehen kellistämiseen, hyvät mahdollisuudet teillä vielä kun tikku vahvistumassa!

Silky tsemppiä piinapäiville!

Sydänkäpynen onnea o-plussasta!

Sara80 hui kamala mikä infektio :O

Wonderwall pahoittelut menkoista :sad001

Emmielle86 no voi ei :sad001 pahoittelut :Heartred

Toupie toi on kyllä ärsyttävää ku mies ei hoksaa, tsemppiä teillekkin talletteluihin :grin

Mangusti voi ei, toivotaan että tallettelut kuitenkin tuottaa tulosta vaikka vti kiusaa :rolleyes:

Vulpix Ompa jännää, toivotaan, että on hyvä merkki!

Unicorn peukkuja piinapäiville kovasti!!

RouvaKettunen meillä sama teema. Onpa hirmu kalliita hoitoja :O pahoittelut tädistä :Heartred

MW2B hui meneepä jännäksi, plussatuulia sinne!!

Kirahvi jee mitkä viivat, tsemppiä talletteluihin teillekkin!

Elisabet89 hyvältä kuulostaa, toivotaan että tärppi käynyt :Heartred

Jaffa plussatuulia piinapäiville!!
 
Oho lähti kesken, mut en kyllä muista enää pitikö vielä jollekkin kommentoida :grin hyvä vaan et lähti ettei hukkunut pitkä teksti.

Jos joku viitsii niin mutkin voi lisätä listalle eli tjottailua 12/16.

Tänne ei kuulu mitään, täti häipynyt, vähän alkaa jo haluttaa:rolleyes: kp7/28, mies reissussa.
 
Takaisin
Top