Masukuvat

Kun olin lataamassa kuvat mun plussista niin en myöskään saanut mahtumaan, tai siis herjasi että on liian suuri tiedosto. Niin otin sen verran kauempaa kuvan et sain sitten puhelimen muokkaa kohdasta rajattua kuvaa, jolloin koko myös pienenee :confused::joyful::wtf: tarpeeksi monimutkaista?
 
63badcce3ebe2c84af163ae7d0e57dbd

Laitetaan nyt tänne kaiken kansan pällisteltäväksi.. :rolleyes: Itse näkee jo "mahan", mutta eihän tuosta onneksi kukaan voi vielä sanoa, että raskaana olen. Enemmän on kuitenkin turvonnut kuin viime raskaudessa näillä viikoilla. Kaksosista kasvoi kyllä lopulta melkoinen rantapallo.. Jos nyt jäisi vähän pienemmäksi! :D
 
Ois kans eilen illalla pitänyt ottaa kuva. Oli ihan sitä näköä kun viimeksi jossain 5kk kohdalla :D Pari senttiä laski, kun yritti vetää sisään.. **hui kauhistus**
 
Aikamoinen turvonnut pallero täälläkin, varsinkin näin myöhään iltapäivästä. :D Esikosta nousi kanssa välittömästi plussasta asti turvotus, joka pikkuhiljaa muovautui oikeaksi vauvamasuksi. Nyt viikkoja 6+0-7+0, joten aika pikkuinen vielä massuun nähden. :D
 

Liitteet

  • WP_20170105_20_47_20_Pro.jpg
    WP_20170105_20_47_20_Pro.jpg
    207.6 KB · Katsottu: 249
Aivan ihania masukuvia ja hauskaa etten ole ainut kellä turvotusta, minulla turvotus kyllä on ollut jo viime kesän grillikaudesta lähtien mutta mutta.. :D huomaa kyllä että alavatsa pehmennyt. :)
 
Todellakin huojentavaa kuulla että ilmapallofiilistä muillakin jo näin aikaisessa vaiheessa. Suussa olevan metallin maun ja väsymyksen lisäksi.. yllätti kyllä. 5+1 :smiley-ashamed008
 
Höpö höpö haaveilija, ihan turhaan tuollaisia mietit! Ei kaikkia ole samasta muotista tehty ja hyvä niin. Katotaan jos illalla edustaisin omalla turvonneella olemuksellani meitä muhkumpia :D :shy:
 
Aivan ihania masukuvia ja hauskaa etten ole ainut kellä turvotusta, minulla turvotus kyllä on ollut jo viime kesän grillikaudesta lähtien mutta mutta.. :D huomaa kyllä että alavatsa pehmennyt. :)

Mulla vähän sama! :D en juuri huomaa turvotusta koska on jäänyt esikoisesta kiloja.. on sitä saattanut herkutellakin liikaa :wink
 
89205d91464a6ba5546adc5e1db6cd96


6+1, ihan ahdistaa kun on varsinainen ilmapallo tuo masu! Lapsetkin nukkui monen tunnit päikkärit tänään ja olisin saanu levättyä itekin kunnolla mutta pakko oli nousta syömään kun heikotti :D
 
IMG_20170126_060744.jpg
Aivan järkky turvotus ylävatsalla, mistähän moinen ja onko muilla ylävatsa turvoksissa? Rv 8+3 ja millä ihmeellä mä tän piilotan enään?!
 
Takaisin
Top