Oireet

Minä en ole vaihtanut viime raskauden jälkeen imetysliivejä mihinkään, kun ovat niin mukavat ja välillä on ollut päällä imetys- ja äitiyspaitoja. :) Vaatekaapin sisältö on aika kehno.. :D Tyttöjen jälkeen kotona on tullut pidettyä collarihousuja tai jotain trikoita. Ennen piti aina farkkuja, mutta kovin mukavuudenhaluiseksi sitä tuli raskauden jälkeenkin. Eli ei haittaa juuri turvotukset minua! :)
 
Onko kukaan vielä oireeton? Oon jo ihan huolissani kun ei sitte mitää [emoji53] ei edelleenkään ole etomista, eikä väsymystä. Nännit millin verran arat, se siinä! Vessassa käyntikää ei enää pahasti vaivaa. Kuitenkin yli 5 viikon jo ni luulin et jotain pientä ois jo. Edellisistä ainakin oli jo alkanut tähän aikoihin. Ensimmäinen neuvola vasta 23 pv. Piinavat viikot tulossa jos ei oireita tule :-[
 
Mulla ei myöskään Irpula oo mitään oireita. Normaalia on ja nauttia pitäis, mutta helpommin uskois että homma etenee siellä kohdussa jos oireita olisi. I feel you!

Sen verran vielä että ekassa raskaudessa oli enemmän oireita kuin tokassa ja molemmat meni kesken niin mulla ainakaan niistä oireista tai oireettomuudesta ei voi päätellä mitään.
 
Irpula, mullakaan ei ole muita oireita kuin vessassa ravaaminen, joka voi johtua uuden ruokavalion myötä lisääntyneestä nesteen tankkauksestakin. Ota siitä nyt sit selvää.
Muistaakseni viimeeksi pahoinvointi ja se jatkuva kuvotus alkoi rv7, väsymys samoihin aikoihin. Vähän myöhemmin alkoi ne kuumat aallot. Rinnat ei ollu koko raskauden aikana kipeät.
Elä Irpula siis murehdi; ehdit hyvin kärsiä raskausoireista myöhemminkin. Liitoskipuja ja levottomia jalkoja odotellessa:wtf:
 
Olkaa onnellisia kaikki oireettomat! :)

Minulla on niin kylmä!! Koko ajan.. samaa oli viimeksikin ja olihan se jo lopulta koomista, kun viiden peiton alla palelin ja mies valitti, että oli kuuma yhdenkin kanssa. :D Väsymys on myös kamala vaiva. Muuten yritän nauttia joka solulla! ♡
 
Olkaa onnellisia kaikki oireettomat! :)

Minulla on niin kylmä!! Koko ajan.. samaa oli viimeksikin ja olihan se jo lopulta koomista, kun viiden peiton alla palelin ja mies valitti, että oli kuuma yhdenkin kanssa. :D Väsymys on myös kamala vaiva. Muuten yritän nauttia joka solulla! ♡

Aa totta! Kylmä vaivaa minuakin. Luulin sen olevan luonnollinen seuraus siitä, että saatiin vihdoin lumi tänne eteläänkin :grin
 
Täälläkään ei mitään isompia ongelmia. Jälkeen päin aateltuna viime viikolla ennen plussaa oli väsymystä ja merkittävin merkki oli se että kuukautisoireet puuttuu.
Nyt ei vieläkään isompia oireita. Väsyttää varsinkin iltaisin. Tissejä välillä jomottaa mutta ei isompaa kipua ja mahaa välillä nippailee kovastikkin ja semmonen paineen tunne alamahalla.
 
Itsellä turvottaa jo nyt 4+5 alavatsaa niin, että housut kiristää. Mies ihmetteli, että kuinka ranteet, vyötärö, kasvot yms kaventuneet selvästi, mutta alavatsa kunnon pömppis :D Huomasin myös, ettei kotona voi selkä/vatsalihaksia pahemmin treenata, kun heti tuntuu vihlova kipu alavatsassa. Vielä olen oksentelulta välttynyt, mutta maha kyllä muuten sekaisin kokoajan. Josko tällä kertaa välttyisikin muulta pahoinvoinnilta. :)
 
Mulla on muutenkin vähän vyötäröllä vararengasta niin ei pitäs kovin turvotukset näkyä :D
Tänään aamulla piti vähän yökkiä (kahvista tuli tosi huono olo) ja pitkin päivää tässä ollut nyt etovaa oloa.
 
Mulla tuntuu kumartaminen (esim leikkiessä) alavatsassa inhottavasti, ja vaatteet kiristää, mutta muuten ei sitä tästä normipehmeydestäni erota :D Toivotaan että tässäkin raskaudessa pahoinvointi pysyy poissa.
 
Täällä yks vuotelija [emoji22]. Onko muilla vuotoja ollut? Mulla on ollut kaikissa raskauksissa ja tämäkään ei näytä olevan poikkeus. Ensin kiinnittymisvuotoa. Nyt tulee ruskeaa vuotoa jos joutuu pinnistelemään vessassa. Mulla alkoi ummetus. Hyvin tuttu joka raskaudesta tämäkin. Ahdistaa jos onkin jotain muuta. Mitäänhän mä en asialle voi, mutta ois kiva tietää onko muilla tämmöistä vaivaa.
 
Meillä ei ilmeisesti syödä marinoitua kanaa seuraavaan yhdeksään kuukauteen. :wtf: Hyi helvata!
 
Meillä ei ilmeisesti syödä marinoitua kanaa seuraavaan yhdeksään kuukauteen. :wtf: Hyi helvata!

*hihittelyä*

...milloinkohan mulla alkaa jääkaapin hajut iskeä...
 
Onko muilla jatkuvia vatsakipuja? Itsellä jopa niin, että yöllä herään. Tälleen ensikertalaisena pelottaa tämmöset kivut [emoji15] Ei mitenkään kamalan kovia, mutta koko ajan tuntuu vaihtelevasti alavatsa/ylävatsa. Pissalla tulee ravattua ja välillä etoo, mutta ei mitään oksetusta vielä. Nyt 5+4 menossa.
 
Niin ja kamala turvotus, ihan kun pidemmälläkin olis. Ei mene housut enää kiinni. [emoji23]
 
LillaE, joo kyllä mulla on kans ollu joka päivä masukipua, esikoisesta oli todella kovaakin kipua, onneks nyt on lievempää :)

Mut väsymys ehkä hieman vaivaa. Eilen huomasin, että mun aivot pelaa hitaammalla, ja se voi johtua kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Sen vuoksi mun pitää piakkoin soittaa neuvolaan ja pyytää lähete verikokeisiin ja sen mukaan taas lääkitystä jos on taas vajaatoimintaa... Unohtelen sanoja ja käyn hitaalla. Toki osittain väsymyksestä voi johtua. Mut ens viikolla ajattelin neuvolaan soitella tuosta kilpparijutusta :) Siis viime raskaudessa mulla oli lääkitys vajaatoimintaan,kun se tuli esille, ja annosta nostettiin muutaman kerran loppua kohti...
 
Alkuraskaudessa kivut ovat yleensä kohdun kasvukipuja. :) Itselläni on ollut niitäkin, mutta enemmän vaivaavat häpyluun liitoskivut.. :/
 
Kiva tietää että voi olla myös ihan normaalia tuo kipuilu.
Nyt kun sanoit niin tota aivottomuutta kyllä ollu täälläkin. Yritin eilen kirjottaa paria "virallista" sähköpostia, ei meinannu tulla mitään siitä..välillä lyö ihan tyhjää päässä ja sanoja unohtuu. Mitään kovaa väsymystä ei kyllä vielä ainakaan ole ollut, hitaalla tulee kyllä käytyä :D
 
Mulla myös kipuilua alavatsalla. Yleensä toispuolisena(puoli vaihtelee) ja sitten syvään kumartuessa tuntuu tosi inhottava äkkinäinen kipu alavatsalla.
Ja nyt viime päivät oon ollu ihan jäässä! Tälläkin hetkellä palelen villa vaatteissa peiton alla!

Turvotus on myös ihan älytöntä. Takki kinnaa, vaikka ollut ihan sopiva vielä hetkisitten...
 
Takaisin
Top