Testikuvia

Sininen on vuonna 2012 vanhaksi mennyt herkkä testi (cutt off 10iu) rv 4+1 punainen vähemmän herkkä (cut off 25iu) mutta tuore testi rv 4+2.

187823671b353a428dc7e6c4fa6f62da


Vähän on haalistuneet jo, kun kuva on otettu tänään, testit tehty pari viikkoa sitten.
 
Digin teen ainaki vielä sunnuntaina :D viime perjantaina sain 1-2 viikkoo ja sillon oli dpo13 niin haluisin nyt sen 3+ viikkoo..
 
Heippa! En oo vielä yhteenkään keskusteluun osallistunut mutta nyt, nyt on pakko... Ohessa kuva testeistä jostka oon tällä viikolla tehnyt. Ylempänä tiistaina tehty testi ja alempana eilen, kuukautiset kaksi päivää myöhässä tällä hetkellä. ☺️ Oon ihan mielettömän epäuskoinen!! Voiko noihin testeihin luottaa?? En uskalla iloita vaikka asia pyörii mielessä kokoajan. Kemiallisia takana viikon oon ollut ihan jäätävän huonovointinen, tänään tuli ihan oksennus. Kohtua nippailee samallatavalla kun menkkakivut ja tämä väsymys... Ei mitään järkeä.... Mä voisin nukkua vaan kellon ympäri. Nyt juuri bussissa tätä kirjoitan ja yritän raahautua töihin ImageUploadedByVau Foorumi1457780207.554880.jpg
 
Ja vielä sellainen juttu, että kertokaas miten tuon mun nimimerkin saapi vaihdettua?
 
Tuossa kaikki kemiallisten testit... Nämä tehty muistaakseni muutamaa päivää ennen oletettua kuukautisten alkua, eli vähän riskillä lähdin testaamaan. Mutta kun eihän sitä malta... :sad001 musertavaa oli kyllä kun menkat sit alkoikin. Sen takia oon nyt tosi varpaillani. Mut nyt ONNEKS ollaan menty jo niiden kuukautisten yli eli jokohan... :/ ImageUploadedByVau Foorumi1457796341.010337.jpg
 
Takaisin
Top